dilluns, 7 de setembre del 2009

Els homes que no estimaven les dones




Hagués estimat acabar-me el llibre abans d'anar a veure la película. De fet, he estirat al màxim per fer-ho així, però finalment vaig anar al cinema.

La película m'ha agradat. Si!!! noticia, una película que m'agrada... "Millenium"

Em va deixar mal cos. Hi ha escenes fortes que em van regirar l'estomec. Encara el tinc regirat...

No se si m'acabaré el llibre, perquè hi ha capítols que preferiria no llegir, però ho intentaré.

Tinc 3 llibres oberts, a més dels acords d'ukelele, l'agenda on apunto les meves lletres (n'estic escrivint una) i tampoc tinc tant temps per llegir.
En l'àmbit musical:
Estic formant un grup per interpretar en directe les meves cançons. Estic il.lusonat i això fa que torni la inspiració. Estic acabant una altra cançó. I amb aquesta ja en tindré 5 pròpies. 3 més i 2 versionetes i ja tindrem repertori per sortir al carrer. Continuaré informant.
Signa: L'home que estima les dones i que li agrada que també les dones l'estimin a ell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari