dissabte, 26 de febrer del 2011

Concert de RAMIR


Dilluns 28 de MARÇ de 2011, primer concert de RAMIR a Barcelona.
I escric RAMIR en majúscules, perquè és un nom de grup, per diferenciar-lo del meu nom.
Perquè al concert no tocaré sol. Marcel Bagés, conegut guitarrista flixanco, amic meu, m'acompanyarà a dalt de l'escenari a la guitarra. Ell em va proposar el nom de RAMIR com a nom per donar-nos a conéixer.
Això de buscar noms és una mica dificil, pel cuorum i perquè sempre ha costat. I si no, intenteu fer-vos un nick que us agradi en alguna pàgina web i comprovareu la dificil tasca que suposa... pel que vaig trobar que si a ell li agrada, doncs ja està bé.
Així doncs, concert a la vista, cançons meves, versions d'artistes folk, cançons noves, alguna composició de Marcel que li he posat lletra, i també, la col.laboració de Jordi Barbal a l'harmònica i veus, el que fins fa 15 dies era el cantant principal de Baldrick, on jo toco.
La formació pel concert queda així:
Ramir Guiu: Veu, guitarra acústica i ukelele
Marcel Bagés: Guitarra elèctrica i acústica
Jordi Barbal: Harmònica a "Passejant per Barcelona" i Harmònica i veus a "El meu punt feble"
Serà un concert únic ja que no hem buscat més actuacions, però la intenció (això es veurà segons aconteixements) és fer-ne més i enregistrar el disc que l'any passat no vaig poder enregistrar per l' incís britànic a la meva vida que em va tallar tots els projectes programats pel 2010.
RAMIR en directe
28 de MARÇ de 2011 a les 21h30
Macondo Bar. c/Conca, 21 Barcelona
Si vols anar escoltant alguna cosa, entra al meu myspace:
www.myspace.com/ramirguiu
o al youtube buscant a ramirguiu
T'espero a Macondo!!
Ramir

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari