dilluns, 17 d’octubre del 2011

Fight 4 Life 3 (posterior a l'event)

Dissabte, 19h, Pavelló Olímpic de la Vall d'Hebron.
Tots els audiovisuals preparats. Els lluitadors preparats. Els músics preparats.
Començava una nova edició del Fight 4 Life amb un video d'introducció i acte seguit sortien unes ballarines a fer una coreografia.
En acabar elles, entrava jo en escena recorrent la passarela fins al ring i feia una petita introducció, on dedicava una sorpresa a l'organització i al públic assistent.
Els Baldrick estaven preparats sobre l'escenari i començava a sonar una guitarra.
Em vaig dirigis cap a ells i al passar pel costat, vaig agafar la guitarra. Es va sentir una ovació que ens va posar les piles. Vam començar a tocar "Eye of the Tiger" de la bso de Rocky i es va sentir una altra ovació al reconeixer la cançó.
Al arribar a la tornada de la cançó, vaig deixar la guitarra i vam usar la base instrumental de la cançó per a fer la presentació de tots els lluitadors que en parella anaven fins al ring a presentar-se al públic.
En acabar, els Baldrick, vam tocar un segon tema "Burning Heart" de la mateixa bso de Rocky.
Un cop vam acabar la segona cançó, els primers lluitadors de la nit ja estaven preparats i vaig entrar al ring per a presentar la primera de les 12 lluites que tindrien lloc la nit del dissabte.
A la foto, podeu veure a l'esquerra a Cesar Córdoba, que va Lluitar vs Nuno Lagarto, del que en va sortir vencedor (Boxa), i a la dreta està Titín en braços de Yan Cabral. El del mig sóc jo. I no, no faig cara d'acollonit ni estric treient una pipa de l'americana. Tots tres són amics meus...
Pel que fa al resum de les lluites, resultats, fotos i demés, hi ha infinitat de blocs, webs, youtubes, vimeos, on els els propers dies anireu trobant material si voleu saber més. En uns dies penjaré alguns moments estelars de la nit.
Per la meva part, les sensacions de participar activament en l'event, són inexplicables. Viure-ho per a saber-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari