dissabte, 13 d’abril del 2013

FIGHT 4 LIFE V

Avui dissabte 13 d'abril de 2013 torna l'event d'esports de contacte variats més gran del sud d'Europa. El Fight 4 Life en la seva 5a edició. Que inclou K1, Boxa, MMA...
Jo he fet d'speaker totes les edicions d'aquest event. Cada cop que anem avançant, més dificil és fer el meu paper de conductor d'un event que tranquilament hi poden assistir 4 o 6 mil persones, on lluiten uns 14 professionals de varies categories i pesos i de tot el món, on l'espectacle artístic passa a un segon o tercer terme, però no per això ho deixo de fer. Des que vaig coneixer als cracks de la foto, Ray Boixader a la meva esquerra i Cesar Córdoba a la meva dreta, col.laboro desinteressadament amb ells.Aquesta nit, el pavelló d'esports de la Mina, tornarà a rugir amb 24mil Watts de so amb el clàssic: "en la esquina roja...."
Que guanyi el millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari