diumenge, 3 de novembre del 2013

Actuació al Pont Blau d'Hamburg

2 d'octubre de 2013, Associació catalana a Hamburg "El Pont Blau" acollia el meu primer concert oficial a Hamburg. Per aquesta ocasió tan entranyable, el dia de la castanyada, vaig voler oferir un repertori molt català, de fet, cantat 100% en català. Vaig repassar amb pinzellades, la història de la música catalana. No podia tocar-ho tot així que vaig fer una selecció de "classics" com "El meu País" de Lluís Llach, "L'Empordà" de Sopa de cabra, "Miami Beach" de Lax n Busto, "La casa del sol neixent" (versió dels Dracs), "No t'enyoro" (dels pets, però a l'estil dels Manel), "Joc Pervers", una adaptació meva al català del "Wicked Game" de Chris Isaak, "Boig per tu" que va emocionar a la sala (i a mi) i també vaig tocar temes propis, com "Passejant per Barcelona", "El meu punt feble", "Cowboy", "La taverna del Barquer", "Aprendre a volar" , el poema musicat de l'Albert Guiu "Una dona especial", "millors temps" iem sembla que no em deixo res més.
Acompanyat de la meva guitarra, ukelele, ouet, i harmòniques, vaig intentar fer una sessió per deleitar amb la cançó catalana, i donar a conéixer el meu repertori personal, a una terra, que si be acull un bon grapat de catalans, es troba a 1500km de Catalunya.
Fruit de la passió del moment, vaig deixar la guitarra sagnant, la veu tocada, en part de l'esforç, però també el Moscatell en va tenir part de la culpa.
Molt content de la resposta del públic, de la organització, de poder menjar panelles i de poder tornar a tocar lluny de casa, amb un repertori en català, que és quan em sento més còmode.
moltes gràcies "El Pont Blau", moltes gràcies Hamburg, tornem a la música.
Em podeu seguir al tweeter @ramirguiu


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari