dilluns, 8 de juny del 2009

AC/DC







1982, jo tenia 9 anys, el meu germà JM, portava el programa de ràdio Tecno Estudi, i jo l'escoltava cada diumenge que amb la meva inocència, anava agafant consciència musical sense passar per les cançons infantils. Recordo que hi havia rivalitat amb un programa rockero però un dia, JM, va posar una cançó rockera per fer conya. Era de ADCD. Han passat 27 anys però jo encara ho recordo. perquè jo ja portava a un rockero dins meu...



2009, He vist molts concert i molt bons, però potser cap amb tant arsenal pirotècnic, watts i watts de so, llum, medis com el d'ahir nit.



Els Rollings també s'esforçen en aquest sentit, però els AC/DC, em van deixar bocabadat.



Al meu cosí Oriol, se li acudeix trucar-me a les 18h d'ahir per dir-me que tenia una entrada lliure per anar als eisidisi... Uri, t'estimo molt però ara encara més!!! em vaig dutxar i em tenies a les 19h a l'estadi olímpic amb una birra a la ma. Em vaig tirar 5h de peu, encalaixonat, a 20metres de l'escenari. Però val la pena.



Angus va baixar per una pasarela i va arribar fins a uns 4metres de mi. ens vam mirar i tot. mirava als ulls de la gent mentre amb la ma dreta aixecada, amb l'esquerra anava fent tapping.



Van col.locar una màquina de tren al mig de l'escenari, una nina inflable de 20metres a sobre del tren, tenien penjada la campana gegant al centre de l'escenari, pantalles de Leds, 6 canoners... que puc explicar!!! Ah si, Brian Johnson, el cantant britànic, després del gran solo de 1/2 part d'Angus, va apareixer a l'escenari amb una samarreta del Barça!!! No hi devia haver massa gent d'aqui, perquè cada cop que deien visca Barcelona o visca Catalunya, es sentien un tímits oeeeee... el meu si es sentia, es clar...



Moment emotiu quan va sonar la de You shook me all night long. cançó amb que vaig fer entrada a l'escenari i ring al Almogavers BCN A1 de MMA al febrer.



Jo ahir, amb la meva boina, vaig aguantar amb somriure profident i heroïcitat, els 120minuts de ACDC.



No em voldria oblidar dels teloners de Dublin, The Answer. Rock surenyo... i canyero!!



Ramir, For those about the Rock!!!

1 comentari:

  1. Ramirrrr.. vas anar a AC DC ??? K cabron.. que guay !!!! una abraçada.. joan b.

    http://www.youtube.com/watch?v=zvoeeq-BH4w

    ResponElimina

Deixa el teu comentari