dissabte, 6 de juny del 2009

Concert en petit comité

Ara arribo de casa Marta, del gran àtic de Marta, millor dit...
he pogut beure aigua de València, menjar arròs al forn, beure mohito, ballar salsa, rodejar-me de bona gent, coneixer gent més profundament, i he pogut tocar les meves cançons...
Era el primer cop que les tocava en rotllo concertet. Un públic agraït, que ha escoltat i aplaudit pacientment.
No ha significat la tornada als escenaris, però si que m'ha permès posar aquest dia als dies assenyalats dels bons moments.
He tocat, assegut a terra, amb el faristol de les lletres davant per més seguretat, i després de les meves, he versionat "Roma" de Manel.
Agraeixo a Marta per brindar-me aquesta oportunitat, agraeixo als que allà estaven per la seva complicitat, tot al voltant meu, i em quedo amb un gran somriure, per la gent que he conegut i pels moments que he passat. No oblidaré aquest dia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari