dimecres, 24 de juny del 2009

La Pell Freda

Un cop alliberat de l'esclavatge de les classes d'anglès que em condicionaven gran part de la setmana, m'he tirat a la lectura.
Cansat d'acumular llibres a mig llegir, necessitava un bon llibre per trencar el gel. un cop sabut que havia aprovat anglès, em vaig girar per dirigir-me a Judit (a la feina) perquè em recomanés un bon llibre. No va dubtar ni un segon: "La Pell Freda". En sortir de la feina ja el tenia i en dos dies ja me l'havia llegit.
Albert Sánchez Piñol, autor català, m'ha sorprès. Una història en que m'he vist a mi en algun moment. Potser per algun aspecte de la meva vida, potser perquè em donava la sensació que només un boig com jo podria escriure una història com aquesta.
Ara estic amb "Els homes que no estimaven les dones" per una banda i "Fueras de serie" (si si, està escrit així) per una altra. Segons com em trobo agafo un o l'altre, sense deixar de banda "Mujeres" de Bukowski que em va regalar Franc, quan estic més ratllat.
Per cert, algú sap on para el meu exemplar del Món de Sofia??? (un dels que em vaig deixar a 1/2 i que em temo que vaig regalar perquè no tenia intenció d'acabar...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari