dijous, 25 de juny del 2009

MYSPACE

ELs creadors del regueetó "Burn It Up" m'han denunciat a través del myspace perquè tenia penjada la versió que vam fer amb uns afegits rapejats de Mr Sho i meus, en anglès i català respectivament.
M'han obligat a treure la versió de www.myspace.com/ramixinthehouse pel que si la voleu escoltar me n'haureu de demanar una còpia personalment o anar a disco Springflix on em consta que encara la posa Tow Truck.
Suposo que quan els autors de les meves versions a www.myspace.com/ramixouthouse descobreixin que les tinc penjades, faran lo mateix. Serà dificil que les trobin perquè no tenen els paràmetres d'arxiu original i perquè he modificat els títols al català per a dificultar-los la feina. Ben Harper, Nick Cave, Mojave 3, John Cage, The Doors... així que us animo a escoltar-les abans no sigui denunciat un altre cop. I que consti que no en trec cap benefici econòmic. Suposo que Paul Mcartney no deu poder posar ni una cançó dels Beatles al seu myspace perquè els drets d'autor els té Michael Jackson...
Hauré de deixar de xiular melodies pel carrer, no sigui cosa que hi hagi algú de l'SGAE aprop amb el full de registres... Maleïda mafia!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari