dilluns, 27 de juliol del 2009

Paranoid Park




De vegades necessitem escriure les coses que ens passen i que volem treure de dins.

Estic d'acord amb que després o et desfàs de l'escrit o el cremes o el que vulguis. Suposo que escriure una càrrega personal i rellegirla deu ser un torment innnecessari.

Això que explico té a veure amb mi i amb "Paranoid Park". Amb mi perquè tenia moltes ganes d'escriure (no tinc cap càrrega).


Paranoid Park, una història d'adolescents. En principi pernsava "on t'has fotut" però he quedat maravellat de la imatge (fotografia) i de la música de la película. Entre altres, Elliot Smith. Ell va morir, o millor dit, es va suicidar. Però ens va deixar música com aquesta: "Angeles"





No, aquest d'aqui dalt no és l'Elliot. Sóc Jo. I es que ahir vaig enregistrar en video la meva cançó "EL meu punt Feble" en format 16:9 que m'encanta.
Aquest dissabte, espero, concert de LUA & RA. Tocarem les cançons de LUA. Ja hi ha un parell de temes penjats al seu MYSPACE.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari