dilluns, 14 de setembre del 2009

Salt en Tandem



Com explicar lo inexplicable. Una experiència molt bonica. Sobretot si vas amb la intenció de que així sigui. Vaig disfrutar al 100% des del moment en què, a terra, ja em posaven l'arnès.
Pugem a la petita avioneta i fins uns 4000m, unes últimes instruccions, m'assec a la falda de Fran, el que porto lligat a l'esquena, caminem acotxats fins la porta lateral oberta, el càmera es situa davant meu i... 1, 2, 3...
avaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall!!!!
un cop es desplega el paracaigudes, tot està controlat, el Fran em va deixar conduir el paracaigudes amb una corda a cada ma. Quina experiència...
Si vols veure el video de la caiguda clica al link:

http://www.youtube.com/watch?v=zjS3B_w8kHc

Això va ser dissabte i avui dilluns encara no em queda ni una gota d'adrenalina. Antiestressant total.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari