dimarts, 21 de setembre del 2010

Let me try again


Ens en tornem-hi...
Avui agafo un avió cap a London. La meva segona incurssió per terres britàniques en 2 mesos. La meva experiència a Manchester va durar tan sols 1 mes i em va saber a poc. Ara la meva marxa a London, està condicionada per la meva situació laboral, o no situació laboral, pel que la seva durada és indefinida.
En principi, he de tornar a Barcelona a finals d'octubre per arreglar uns papers, però d'aconseguir feina, tornaria quan hagués d'iniciar-la. I això sembla que està ben encaminat.
Ara toca pujar al pis de dalt dels autobusos, mirar a totes direccions al creuar un pas de vianants, pagar en lliures, menjar sandvitxos, fish and chips, parlar anglès, cuinar sense oli.
No se què té Anglaterra que tant m'agrada, el que no té són muntanyes però després d'anar al Monte Perdido, ja m'està bé...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari