dimecres, 25 de maig del 2011

AGENDA PROPERS DIES

Anem per pams:
- El dissabte 28 de maig, durant el partitr del Barça-Manchester, farem una prova de transmissió en streaming pel meu canal que trobareu a la dreta d'aquestes paraules on posa ON AIR. No transmetrem el partit en si, transmetrem a l'audiència que hem convocat a casa. Ja sabeu, si tenieu pensat veure el partit sols a casa, doncs us poseu el portàtil al costat i ens podreu veure i sentir. i també amb subtitols, veure els nostres comentaris i informació del partit.
- El dissabte 4 de juny, presento i produeixo els audiovisuals a l'event Almogavers 5. Serà a l'hotel Hesperia. Entrades ja a la venda.
- El divendres 10 de juny, concert de Baldrick a Cafè de Madeira a les 22h.
- El dissabte 11 de juny, concert de LUA & RA, acompanyo a LUA (veu) i jo (cors i guitarra), després de la seva actuació, tocaré alguns dels meus temes i també algunes versions. Mataró.
- El dia 19 de juny faré 38 anys!!!
De moment això és tot. Aniré informant de cada esdeveniment per separat.
Salut!!

2 comentaris:

  1. Hey hola..soc Quimet del Triturado, he vist que m´has linkat. Moltes gràcies. Ens coneixem d´algun altre blog? Perque a Flix fá molts anys que no hi vaig.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Hola Quimet, doncs no ens coneixem que jo sàpigui. Et vaig trobar buscant informació per la xarxa i vaig creure que era un bloc currat.
    Curiós que pugui haver-hi una Flix Connexion.
    De totes maneres, estem en contacte!!
    Per cert, se m'acudeixen moltes idees pel teu bloc, si no et fa res, t'aniré escrivint per si algun et sembla prou divertit per publicar-ho.
    Salut!!!
    Ramir

    ResponElimina

Deixa el teu comentari