dissabte, 4 de juny del 2011

A5 Almogavers Barcelona

Ja s'ha convertit en un dels esdeveniments d'MMA més importants d'Europa.
Els millors lluitadors hi volen estar presents, espectacle, Hotels de luxe, com són el Miramar pel pesatge i Hesperia Tower per l'esdeveniment.
Sponsors, Televisions, blocs i webs, fotògrafs, públic...
Les MMA són esport numero 1 en seguidors als EUA, fins i tot aquesta disciplina té un videojoc el UFC.
Avui, torno a presentar-lo i ja van 5. La familia MMA Barcelona Team va creixent, com també els seguidors.
Tinc un espectacle preparat per a la meva entrada en escena. Us deixo el video reduït que he penjat, i donarà entrada a l'event.
Llum, so, càmeres, DJ, videos, lluites, ring girls... l'espectacle està a punt de començar.

2 comentaris:

  1. Merci Josep. Jo he creat tot el video, des del fons vermell, el chroma, la il.luminació, vaig fer de càmera i em vaig fer jo mateix el text. Per descomptat, i per rematar, sóc jo el de la caputxa...

    ResponElimina

Deixa el teu comentari