dissabte, 30 d’octubre del 2010

FIGHT4LIFE

El passat cap de setmana, el 23 d'octubre, aniversari de César Córdoba, va tenir lloc la IIª edició del Fight4Life, event dedicat a les lluites de contacte.
Muai Thai, MMA, K1 Rules...
L'event va començar com sempre els F4L i també els Almogavers Barcelona, amb una videoproducció mostrant moments dels entrenaments i lluites passades dels espartans que van a lluitar.
http://www.youtube.com/watch?v=ion_u9neZGE


Tot seguit, jo, agafava la fender stratocaster vermella que em va deixar el meu estimat amic i guitarrista Jaume Vidal i em cascava un solo amb més pena que glòria, més que res perquè des del meu lloc no tenia monitoratge i no estic acostumat a sortir sense assajar i tocar per a 5000 persones en un pabelló olímpic, però diguem que me'n vaig sortir. El vaig enllaçar amb Highway to Hell de ACDC i Flavio Rodríguez, productor, DJ i cantant, va tirar el tema, a partir del solo i jo vaig córrer a canviar-me els pantalons per a seguir presentant l'event.

Aquest event va estar seguir per la premsa, perquè el César Córdoba "el caçador" es jugava el cinturó del títol de campió mundial. I ho va aconseguir...

i el cinturó és seu.

Allí, jo em vaig enamorar... com tots els assistents.

El gran Chinto Mordillo, que va combatre per darrer cop a l'Almogàvers Barcelona III, aquí era l'autoritat sobre el ring a les lluites de MMA, que entre d'altres estava el gran Ramon Boixader, amic i lluitador.

BTV va fer un resum de l'event.
Video


Res més, a esperar un altre Fight4Life o Almogàvers Barcelona, que espero no us perdeu perquè són els events d'esports de contacte amb més qualitat al nostre país.
Us deixo amb una imatge d'un dels patrocinadors de l'event amb més coneixements sobre màrketing i inteligència que mai he vist: ROCKSTAR ENERGY DRINKS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari