dilluns, 13 de desembre del 2010

VAT

Dissabte es commemorava el 25è aniversari de VAT, video Ascó televisió.
Jo hi vaig col·laborar durant uns anys. No recordo com vaig començar però em sembla recordar que sustituint a Carmelo a les transmissions de futbol de l'Ascó de Preferent. Recordo un amistós amb el Lleida de Busi.
Aquests partits els feiem el Melilla a la càmera (el pare de Pete, llavors jugador de l'Ascó) i jo a la veu.
De vegades m'emportava a coneguts per ajudar-me amb les transmissions, com és el cas de Albert Guiu, o el meu germà Marcel, a les transmissions del campionat estatal de handbol femení.
A VAT, també hi feina entrevistes culturals, cobria actes, i fins i tot posava veus a uns ninots, els Llam i Ner (totes veus les feia jo. Primer enregistravem a un després a l'altre i es feia el muntatge).
Guardo molts bons records d'aquella epoca, de la Dolors, la Carme, l'Antoni, l'Antonio...
I sembla que ells també de mi, després la rebuda que em van fer. Fins i tot vaig ser entrevistat. Tot un honor.
Espero que en un futur pugui continuar col.laborant, sigui amb la veu, sigui actuant, en una entitat que té unes de les millors instal.lacions audiovisuals que he vist mai.
Des d'aqui tot el meu suport a tots els integrants de VAT, així com a la coordinadora, La Roser que tot i la seva joventut estic convençut que farà molt bé aquesta tasca.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari